Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Internet advertising for free: διαφημιστείτε δωρεάν στο Google και σε άλλες search machines!

internet advertising, διαφήμιση στο ίντερνετ, διαφήμιση στο Google, Google AdWords, pay per click advertising, δίκτυο αναζήτησης Google, δίκτυο εμφάνισης Google, search machines marketing, sem, advertising for free, pay per view advertising, internet marketing, online marketing, e-marketing, blog  marketing.


Η διαφήμιση στο internet και ειδικότερα στο Google ή άλλες search machines, χωρίζεται σε δυο μεγάλες κατηγορίες: την ενεργητική online διαφήμιση και την παθητική online διαφήμιση. Ενεργητική online διαφήμιση είναι όταν ο χρήστης επιλέξει να δει τη διαφήμισή μας (κάνει "κλικ") ενώ παθητική όταν απλά τη βλέπει καθώς αυτή εμφανίζεται στο περιθώριο των αποτελεσμάτων αναζήτησης (δεν κάνει "κλικ"). Η ποιοτική διαφορά είναι τεράστια: στην ενεργητική online διαφήμιση επιτυγχάνεται ο διαφημιστικός στόχος - καθώς ο υποψήφιος πελάτης εκδηλώνει άμεσα ενδιαφέρον για το προϊόν, ενώ στην παθητική online διαφήμιση απλά μέσω της επανάληψης αυξάνει η αναγνωρισιμότητα του προϊόντος - αυτή είναι άλλωστε και η βασική λειτουργία της διαφήμισης στα παραδοσιακά ΜΜΕ. 
Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, αλλά βασικά η διαφήμιση στο Google -και σε άλλες search machines - είναι δωρεάν! Γιατί? Μα γιατί δεν πληρώνουμε απολύτως τίποτα για την εμφάνιση της διαφήμισής μας, αλλά μόνο για τα αποτελέσματα που αυτή έχει: τα "κλικ" ή τις "μετατροπές" (επίτευξη συγκεκριμένων online στόχων). Οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι δεν το έχουν συνειδητοποιήσει  αυτό. Για να το καταλάβετε, κάντε σύγκριση με ένα παραδοσιακό διαφημιστικό μέσο. Μια εφημερίδα για παράδειγμα.
Πληρώνετε τον διαφημιστικό χώρο (πχ €1000) με την προσδοκία ότι ένας συγκεκριμένος αριθμός ατόμων -που δεν είναι καθόλου εξακριβωμένο αν ενδιαφέρονται για το προϊόν σας- θα αγοράσει το περιοδικό και θα τη δει. Δεν υπάρχει καμία σχέση ανάμεσα στο ποσό που πληρώνετε και στο πόσοι τελικά θα "πειστούν" από τη διαφήμισή σας, να κάνουν κάποια ενέργεια πχ να τηλεφωνήσουν για πληροφορίες, να περάσουν από το κατάστημα ή να επισκεφτούν το site ή το blog της επιχείρησης. Δηλαδή, πληρώνετε μόνο για τις προσδοκώμενες "εμφανίσεις" της διαφήμισής σας σε αναγνώστες της εφημερίδας (πόσοι αναγνώστες θα τη δουν).
Στο ίντερνετ, για τις εμφανίσεις της διαφήμισής σας, δεν πληρώνετε τίποτα. Απολύτως τίποτα. Και μάλιστα, μιλάμε για απόλυτα στοχευμένες εμφανίσεις, αφού η διαφήμισή σας εμφανίζεται μόνο για τις λέξεις - κλειδιά που έχετε προκαθορίσει, άρα σε χρήστες με συγκεκριμένο ενδιαφέρον. Θα πληρώσετε μόνο -και μάλιστα ένα αντίτιμο που εσείς έχετε καθορίσει - αλλά μόνο, στην περίπτωση που οι εμφανίσεις της διαφήμισής σας έχουν συγκεκριμένα αποτελέσματα. Είτε αυτά είναι επισκέψεις στο site ή το blog της επιχείρησης είτε είναι μετατροπές. Δηλαδή, αυτό που τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης -τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος κλπ- σας το προσφέρουν πανάκριβα, το ίντερνετ σας το προσφέρει δωρεάν. Διαλέξτε και πάρτε!

3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I think that internet advertising for free doesn't produce the desired results! Correct me if I'm wrong! I'm now writing an essay on this topic, therefore, I need more relevant information!

    ΑπάντησηΔιαγραφή