Βασικές αρχές αποδοτικού blogging

Ο καθένας μπορεί να κάνει blogging. Δεν είναι όμως εύκολο για τον καθένα να κάνει αποδοτικό blogging for sales. Ένα αποδοτικό επαγγελματικό blog, πρέπει να έξασφαλίζει:

α) Υψηλή επισκεψιμότητα, δηλαδή να είναι ενδιαφέρον και να τηρεί τους κανόνες του Search Engine Optimization (να βγαίνει σε καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης),
β) Πειστικότητα, δηλαδή τα κείμενα να είναι γραμμένα σε απλά αλλά άψογα ελληνικά, με εκφραστική δεινότητα που να μην επιτρέπει παρερμηνείες και με επιχειρηματολογία που να ανταποκρίνεται στη λογική και την ψυχολογία του καταναλωτή,
γ) Συχνότητα ενημέρωσης, ο καλός blogger πρέπει να είναι συνεπής στο ραντεβού του με τους αναγνώστες του, αλλιώς τον εγκαταλείπουν.

Υπάρχουν κάποιες στοιχειώδεις ικανότητες που πρέπει να διαθέτει ένας blogger για να διαχειριστεί αποτελεσματικά ένα επαγγελματικό blog, αυξάνοντας τις πωλήσεις της επιχείρησης. Αυτές είναι:

  • Γνώση του internet: η μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών για τον blogger είναι το διαδίκτυο. Εκεί μπορεί να βρει ό,τι του χρειάζεται, για να κρατήσει το blog του ενημερωμένο και το ενδιαφέρον των αναγνωστών του αμείωτο.
  • Επαρκής ενημέρωση γύρω από όλα τα θέματα της επικαιρότητας: ο καλός blogger πρέπει να είναι πιο ενημερωμένος κι από δημοσιογράφο. Πρέπει να έχει γνώσεις κι άποψη για τα πιο ετερόκλητα θέματα: πολιτική κι οικονομία, μουσική σκηνή, τέχνη, μόδα, επιστήμη, τεχνολογία, κινηματογράφος και θέατρο, life style, αθλητικά… τίποτα δεν είναι έξω από το πεδίο των ενδιαφερόντων του, γιατί μόνο έτσι μπορεί να έχει το ενδιαφέρον του πολύ απαιτητικού κοινού του διαδικτύου.
  • Γνώσεις marketing και καταναλωτικής ψυχολογίας: η στόχευση σε συγκεκριμένα target group, η καταναλωτική συμπεριφορά, η αναγνώριση των αναγκών και η χρήση των κινήτρων, είναι έννοιες με τις οποίες ο συντάκτης ενός επαγγελματικού blog πρέπει να είναι απόλυτα εξοικοιωμένος.
  • Άριστη χρήση του γραπτού λόγου: η εκφραστική δεινότητα είναι πολύ σημαντικό προσόν για έναν επαγγελματία blogger. Πρέπει να είναι σε θέση να περάσει το μήνυμα που θέλει με πειστικότητα, χωρίς παρανοήσεις και με λίγα λόγια.
  • Επαρκής γνώση του Search Engine Optimization: blog που δεν εμφανίζεται σε καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης, δεν έχει επισκεψιμότητα, δεν είναι αποτελεσματικό.
  • Να διαθέτει χρόνο: το επαγγελματικό blogging χρειάζεται αφοσίωση, δεν μπορεί να είναι πάρεργο ή hobby για τον ελεύθερο χρόνο.
Στη “Blogging for Sales advertising” συνεργαζόμαστε με έμπειρους bloggers, που έχουν τις γνώσεις και τις ικανότητες να διαχειριστούν για λογαριασμό σας το blog της επιχείρησής σας, με μεράκι, φαντασία και αποδοτικότητα, αυξάνοντας κατακόρυφα την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων σας αλλά και τις πωλήσεις σας!

Ένας επαγγελματίας blogger - διαφημιστής, μπορεί να γράψει για την επιχείρησή μου, καλύτερα από μένα?


Ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης σίγουρα ξέρει τη δουλειά του καλύτερα από οποιονδήποτε διαφημιστή,blogger, ή και blogger - διαφημιστή. Ξέρει το αντικείμενό του, την πελατεία του, τις δυνατότητές του. Άρα, θεωρητικά, κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για την επιχείρησή σας, καλύτερα από εσάς.
Ωστόσο, ο επαγγελματίας blogger - διαφημιστής, έχει κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης.
1. Είναι αντικειμενικός: πολύ συχνά οι ιδοκτήτες των επιχειρήσεων έχουν εσφαλμένη γνώμη για διάφορα σημαντικά πράγματα, εξαιτίας της υποκειμενικότητας με την οποία βλέπουν τον εαυτό τους (την επιχείρησή τους). Για παράδειγμα, ένας ζαχαροπλάστης μπορεί να πιστεύει ότι το δυνατό του χαρτί είναι οι τούρτες, ενώ στην πραγματικότητα το δυνατό του χαρτί να είναι τα σιροπιαστά και οι τούρτες του μέτριες. Ο επαγγελματίας blogger, ακριβώς επειδή είναι επαγγελματίας αλλά και επειδή είναι εκτός του μαγαζιού, μπορεί πιο εύκολα να μπει στη θέση του πελάτη και να κρίνει ανεπηρέαστα.
2. Ο επαγγελματίας blogger -σε αντίθεση με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης- έχει γνώση της ψυχολογίας των χρηστών του διαδικτύου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί οι χρήστες του ίντερνετ δεν είναι οι παθητικοί δέκτες της τηλεόρασης και των άλλων παραδοσιακών ΜΜΕ. Είναι ενεργοί και αποφασίζουν τι θα διαβάσουν και για πόσο. Πρέπει να τους ξέρεις καλά για να κερδίσεις το ενδιαφέρον τους και να το κρατήσεις.
3. Ο επαγγελματίας blogger έχει γνώσεις marketing και διαφήμισης. Ξέρει τι σημαίνει προβολή, ανταγωνισμός, τμηματοποίηση αγοράς, καταναλωτική συμπεριφορά, συμβολισμός, κατανόηση μηνύματος και πολλά άλλα, που δεν μπορεί να τα γνωρίζει ένας ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.
4. Ο επαγγελματίας blogger ξέρει καλά τη γλώσσα των bloggers.
Αν λοιπόν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε το blogging για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, είναι καλύτερα για σας να απευθυνθείτε σε επαγγελματία blogger. Δεν θα σας κοστίσει περισσότερο από έναν καφέ την ημέρα και θα κάνει το καλύτερο για σας και την επιχείρησή σας!