Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Η Procter & Gable αναβαθμίζει την παρουσία της στο facebook


Η Procter & Gamble φαίνεται ότι δίνει μεγάλη βαρύτητα στο Facebook, αφού πρόσφατα ίδρυσε γραφείο στη Silicon Valley το οποίο θα τη συνδράμει στην ανάπτυξη της παρουσίας της στο δημοφιλές social media web site, με στόχο την ανάπτυξη της παρουσίας της σε αυτό αλλά και τη διερεύνηση των δυνατοτήτων αξιοποίησής του (όπως και άλλων social media).
Ο σαφής στόχος της P&G για το 2010 είναι να εξασφαλίσει ότι καθένα από τα brands της έχει σημαντική παρουσία στο Facebook, και είναι πρόθυμοι να επενδύσουν σημαντικά κονδύλια εκεί.




Όσον αφορά στα κονδύλια που προτίθεται να επενδύσει η P&G στο Facebook, παρόλο που δεν έχει προσδιοριστεί το ύψος τους, είναι σίγουρο ότι τα νούμερα θα είναι πολύ μεγάλα.


Αντίθετα με το Facebook, η P&G θεωρεί το Twitter ως ένα μέσο που μοιάζει πολύ περισσότερο με την Τηλεόραση, καθώς κρίνεται ότι είναι ένα σπουδαίο μέσο για μαζική επικοινωνία. Ορισμένα από τα brands της εταιρείας χρησιμοποιούν το Twitter για να εμπλακούν με τους καταναλωτές σε one-on-one επίπεδο, όταν οι καταναλωτές έχουν ερωτήσεις και απορίες.
Η P&G δεν είναι η μόνη από τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες που επενδύει σημαντικά στα Social Media, καθώς σημαντική είναι και η παρουσία της Unilever, της Coca-Cola αλλά και άλλων. Αυτή την τάση του marketing στα Social Media, καταγράφεται πρόσφατα σε διεθνή έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή περισσότερων από 1.000 marketers από όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με αυτή, το 66% των μεγάλων εταιριών προτίθεται να επενδύσει στα Social Media εντός του έτους.
Ωστόσο, οι μεγάλες εταιρίες βρίσκονται σε μειονεκτική θέση στα Social Media και στο blogging, καθώς πρέπει να ξοδεύουν υπέρογκα ποσά για να επιτύχουν λιγότερα από όσα μια μικρή επιχείρηση μπορεί να επιτύχει δωρεάν, ή με ελάχιστο κόστος, αναθέτοντας την παρουσία της στο facebook και το twitter, αλλά και την διαχείριση του blog της σε έναν επαγγελματία blogger!
Αυτό γιατί το blogging και τα Social Media είναι ένα προνομιακό πεδίο δράσης για τις μικρές επιχειρήσεις! Ένα υπέρ δυναμικό εργαλείο επικοινωνίας, που όμως οι μεγάλες επιχειρήσεις είναι αδύνατο να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά, ακριβώς λόγω του όγκου τους! Η ευελιξία που απαιτεί κι ο «προσωπικός» χαρακτήρας του, το κάνουν εντελώς ακατάλληλο για οποιαδήποτε μεγάλη οικονομική μονάδα. Αντίθετα, σε μια μικρή επιχείρηση, η διαπροσωπική επαφή του blogger με τον επιχειρηματία, εξασφαλίζει την απαιτούμενη ευελιξία και τον απαραίτητο προσωπικό τόνο στο ύφος του blog. Εκεί που τα οικονομικά μεγαθήρια είναι καταδικασμένα να αποτύχουν, οι μικρές, προσωπικές επιχειρήσεις, μπορούν να θριαμβεύσουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου