Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Ενοχλητικά οξυμένος ανταγωνισμός? Κάντε blogging - όχι πόλεμο!

(This is a post about blog marketing, web marketing, on line advertising)
Στις δύσκολες συνθήκες που δημιουργεί η παρατεταμένη ύφεση στην αγορά, είναι φυσικό ο ανταγωνισμός να οξύνεται. Η πίτα δε φτάνει πια για όλους. Έτσι, κάθε επιχειρηματίας προσπαθόντας να διατηρήσει τη θέση του στην αγορά, στην ουσία επιβουλεύεται τη θέση των άλλων επιχειρήσεων. Ειδικά οι μεγάλες εταιρίες, με οργανωμένες ενέργειες marketing, προσπαθούν να πάρουν το μερίδιο, όχι μόνο των ισότιμων ανταγωνιστών τους, αλλά και των μικρότερων επιχειρήσεων. Συχνά μάλιστα χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα.
Έτσι ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας νιώθει να ασφυκτιά: από τη μια η γενική κατάσταση της οικονομίας που περιορίζει δραματικά την κατανάλωση και στρέφει τον κόσμο να αναζητά τα όσο γίνεται φθηνότερα προϊόντα και από την άλλη το πρέσινγ των μεγάλων εταιριών, τον φέρνουν συχνά σε απόγνωση. Δεν μπορεί η μικρή επιχείρηση να ανταγωνιστεί τα πολυεθνικά μεγαθήρια, ούτε στις τιμές, ούτε στη δικτύωση, ούτε στους διαφημιστικούς πόρους. Μπορεί το blog marketing να βοηθήσει?
Το μόνο πεδίο που ο μικρός επιχειρηματίας έχει πλεονέκτημα, είναι η προσωπική επαφή με τον πελάτη. Η προσωπική εξυπηρέτηση, το "νοιάξιμο", το να αντιμετωπίζει κάθε πελάτη του σαν ξεχωριστή προσωπικότητα με ξεχωριστές ανάγκες. Οι δεσμοί εμπιστοσύνης κι αλληλοκατανόησης που αναπτύσσονται ανάμεσα στον επιχειρηματία και τον πελάτη. Στο web marketing, αυτό εκφράζεται με το blogging.
Το blog marketing είναι ένα προνομιακό πεδίο δράσης για τις μικρές επιχειρήσεις! Ένα υπέρ δυναμικό εργαλείο επικοινωνίας (on line advertising), που όμως οι μεγάλες επιχειρήσεις είναι αδύνατο να χρησιμοποιήσουν, ακριβώς λόγω του όγκου τους! Η ευελιξία που απαιτεί κι ο «προσωπικός» χαρακτήρας του, το κάνουν εντελώς ακατάλληλο για οποιαδήποτε μεγάλη οικονομική μονάδα. Αντίθετα, σε μια μικρή επιχείρηση, η διαπροσωπική επαφή του blogger επιχειρηματία με τον blogger πελάτη, εξασφαλίζει την απαιτούμενη ευελιξία και τον απαραίτητο προσωπικό τόνο στο ύφος του blog. Εκεί που τα οικονομικά μεγαθήρια είναι καταδικασμένα να αποτύχουν, οι μικρές, προσωπικές επιχειρήσεις, μπορούν να θριαμβεύσουν! Γι αυτό, κάντε blogging, όχι πόλεμο (στους μεγάλους ανταγωνιστές σας)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου