Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

web marketing άμεσης δράσης: πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας γρήγορα και χωρίς κόστος, με 4+1 κινήσεις blog marketing

(web marketing, web advertising, pay per click advertising, blog marketing, google adwords, internet advertising, internet marketing, online advertising, online marketing, διαφήμιση στο google.)


Αντίθετα με τις πολυδάπανες, δυσκίνητες και τελικά αναποτελεσματικές παραδοσιακές διαφημιστικές μεθόδους , το blog marketing - το πιο δυναμικό και αποτελεσματικό εργαλείο του online marketing - σας δίνει την ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις σας άμεσα και με πολύ χαμηλό κόστος, μόνο με τέσσερις απλές κινήσεις.




1. Ξεκινήστε blogging ΕΧΘΕΣ! Κι αφού δε γίνεται να ξεκινήσετε χθες, κάντε το τουλάχιστον σήμερα. Αυτή τη στιγμή που διαβάζετε αυτό το post, εκατοντάδες χιλιάδες bloggers στην Ελλάδα και εκατομμύρια  στον κόσμο, γράφουν και ανταλλάσσουν απόψεις επί παντός επιστητού. Κάποιοι μπορεί να μιλάνε για τον κλάδο σας, την αγορά που δραστηριοποιήστε και απευθύνεστε, ακόμα και για την επιχείρησή σας. Κάποιοι, ζητάνε να ενημερωθούν για τα προϊόντα σας. Θα τους αγνοήσετε?
Το μεγαλύτερο όφελος όμως από το συστηματικό blogging, δεν είναι μόνο η βέβαιη κατακόρυφη αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας -και κατ'επέκταση των πωλήσεων- αλλά η δημιουργία ενός "σκληρού πυρήνα" μόνιμων πελατών, το χτίσιμο αυτού που οι διαφημιστές ονομάζουν brand loyalty. Οι bloggers πελάτες σας, εξαιτίας της καθημερινής διαδραστικής επικοινωνίας μαζί σας, θα νιώθουν οικειότητα και θα σας εμπιστεύονται: θα αποτελείτε την πρώτη επιλογή τους.
Πόσο κοστίζουν όλα αυτά? Μα το έχω πει πολλές φορές: το blogging είναι ΔΩΡΕΑΝ! Αλλά αν θέλετε να αναθέσετε το blog σας σε επαγγελματία blogger-διαφημιστή (που είναι και το πιο σωστό), πάλι δεν θα σας κοστίσει περισσότερο από έναν καφέ την ημέρα!



2. Επιλέξτε τα κατάλληλα KEYWORDS. Έχω κάνει ειδικό post γι αυτό το θέμα. Θα υπενθυμίσω μόνο, ότι η επιλογή των κατάλληλων keywords δεν είναι τόσο απλή όσο φαίνεται. Δεν αρκεί η επιλογή λέξεων συναφών με την ειδικότητα. Πρέπει να "πιάσετε" τους δυνητικούς πελάτες σας, στα πιθανά ενδιαφέροντά τους. Για μια σωστή επιλογή keywords, είναι απαραίτητο α)να εκτιμηθεί το επίπεδο ενδιαφέροντος των καταναλωτών σε σχέση με τη επιχείρηση και τα προϊόντα της β)να γίνει σωστή τμηματοποίηση αγοράς (market segmentation) και επιλογή target group.



3. Αφήστε στην άκρη τις "ντιζαϊνιές" και τις "φλασιές" και  ΔΩΣΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.  Μην ξεχνάτε πως οι bloggers είναι αναγνώστες. Ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο κι όχι για το περιτύλιγμα. Γράψτε γι αυτά που ενδιαφέρουν το κοινό σας. Το μεγαλύτερο λάθος ενός blogger επιχειρηματία, είναι να μιλά συνεχώς για την επιχείρησή του και τα προϊόντα της. Γίνεται βαρετός. Και ο βαρετός blogger είναι αποτυχημένος blogger.
Εξάλλου, ένα σωστά γραμμένο blog, με συχνή αλλά διακριτική χρήση των επιλεγμένων keywords, εκτός από αναγνώστες, προσελκύει και τα "ρομπότ-ψαχτήρια" του Google. Ένα σωστό κείμενο, βελτιώνει θεαματικά την κατάταξη του blog στο Google κι αυτό φυσικά σημαίνει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.



4. Αφού ξεκινήσετε το blog σας,  ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕ ΤΟ.  Κάντε διαφήμιση στο Google AdWords (pay per click advertising). Το καταπληκτικό εδώ είναι, ότι πληρώνετε μόνο γι αυτούς που θα βλέπουν τη διαφήμισή σας, μόνο δηλαδή για όσους κάνουν "κλικ" (και άρα ενδιαφέρονται γι αυτά που γράφετε). Το κόστος είναι πραγματικά αστείο.
Επίσης, είναι καλό να υποστηρίξετε το blog σας με facebook campaign. Ανεβάζει την επισκεψιμότητα πιο αργά από το Google AdWords, αλλά είναι δωρεάν.


Και +1. Αναθέστε τη σχεδίαση και την εκτέλεση της blogging διαφημιστικής σας καμπάνιας, στην Blogging for Sales advertising. Είμαστε επαγγελματίες bloggers-διαφημιστές, με ειδίκευση και εμπειρία στο blog marketing. Οι μόνοι στην Ελλάδα που ασχολούμαστε συστηματικά με αυτό. Αν λοιπόν αποφασίσετε να το κάνετε, κάντε το σωστά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου